۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

رسالت دو نفر

از این چیزهای کوچیک هست که صدا رو ضبط میکنه؟ خب؟ از اون با کیفیت خوب هاش! کاش یه نفر از اونها داشت تو تهران. یه روز واسه م صدا ضبط میکرد. همینجوری تو خیابون انقلاب قدم میزد و صدای محیط رو ضبط میکرد. از چهار راه ولی عصر میرفت تا دانشگاه تهران. بعد برمیگشت، وسط راه مینشست تو اون کافی شاپ سپید و سیاه. بعد میومد چهار راه ولی عصر ، میرفت از ولی عصر بالا، طالقانی رو رد میکرد میرفت بالا. میدون ولی عصر. کنار اون تاکسی هایی که داد میزنن برای مسافر وایمیستاد.... رسالت دو نفر.... رسالت دو نفر ....

۸ نظر:

Mitra گفت...

حالا چرا جای تصویر و صدا, دلت فقط هوای صدا کرده؟

آیدین گفت...

والله زیاد آدم تصویری نیستم بدبختانه. صدا خیلی تاثیر بیشتری داره رو من.

جفنگ میرزا گفت...

خوب اگه میخوای من برات این کار رو میکنم!
اگه جدی گفتی! خبر بده با کمال میل این کار را میکنم برات زیاد از اینورا که گفتی رد میشم.

آیدین گفت...

من به طور وحشتناکی جدی گفتم جفنگ میرزا جانم. جدی میتونی این کار رو بکنی برام؟

avin گفت...

mishe lotf koni age kasi vasat ferestda vas manam befresti??? :)

آیدین گفت...

bale bale hatman

جفنگ میرزا گفت...

dear Aidin; i still looking forward for your mail addrese; beacuse i have not yours!

مهرنوش گفت...

بنویس دیگه !